ابر فاصله گرفتن تفاوت سنی فاصله سن ازدواج

ابر: فاصله گرفتن تفاوت سنی فاصله سن ازدواج زندگی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در انتصابات جدیدش جهت هیچ زنی حکم نزد ، زنان غایب بهشت

    ٢٠ روز از شهردارشدن محمدعلی نجفی در پایتخت کشور عزیزمان ایران می گذرد و او در این مدت جهت پنج معاون، یک مدیرکل، شش شهردار منطقه و همچنین مدیرعامل و سردبیر مؤسسه

    شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در انتصابات جدیدش جهت هیچ زنی حکم نزد ، زنان غایب بهشت

    زنان غایب بهشت/ شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در انتصابات جدیدش جهت هیچ زنی حکم نزد

    عبارات مهم : ایران

    شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران جهت ٩ مرد دیگر حکم صادر کرد.

    ٢٠ روز از شهردارشدن محمدعلی نجفی در پایتخت کشور عزیزمان ایران می گذرد و او در این مدت جهت پنج معاون، یک مدیرکل، شش شهردار منطقه و همچنین مدیرعامل و سردبیر مؤسسه مطبوعاتی همشهری حکم صادر کرد. وجه اشتراک همه ١٣نفری که در این مدت از شهردار تازه پایتخت کشور عزیزمان ایران حکم مسئولیت گرفته اند، مردبودن آنهاست و هیچ زنی تا این لحظه به حکم شهردار مسئولیتی در شهر نگرفته است.

    شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در انتصابات جدیدش جهت هیچ زنی حکم نزد ، زنان غایب بهشت

    نجفی که پیش از این حکم چهار معاون خود را صادر کرده بود، صبح روز گذشته نیز در احکام جداگانه ای، معاون هماهنگی امور مناطق، مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران و شهرداران مناطق ٤، ٩، ١٢، ١٣، ١٥ و ٢١ پایتخت کشور عزیزمان ایران را صادر کرد.

    او در این احکام «حسن رباطی» را به عنوان معاون هماهنگی امور مناطق و «امین عارف نیا» را به عنوان مشاور شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران و مدیر مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران منصوب کرد. رباطی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت شهری است و پیش از این، مشاور وزیر کشور در امور شهرداری ها، معاون امور مناطق شهرداری تهران، شهردار مناطق ١٤، ١٦ و ١٨ تهران، فرماندار ورامین، شهرکرد و شهرری و مدیرعامل شرکت جهانگردی و گردشگری بوده هست. عارف نیا نیز پیش از این مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود و از سوابق او می توان به ریاست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت میراث فرهنگی و مدیریت کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت اسناد و کتابخانه ملی کشور عزیزمان ایران اشاره کرد.

    ٢٠ روز از شهردارشدن محمدعلی نجفی در پایتخت کشور عزیزمان ایران می گذرد و او در این مدت جهت پنج معاون، یک مدیرکل، شش شهردار منطقه و همچنین مدیرعامل و سردبیر مؤسسه

    بر اساس احکام صادرشده از سوی نجفی، «حسینی نوکنده» به عنوان شهردار منطقه ٤، «سیدعلی مفاخریان» به عنوان شهردار منطقه٩، «پیمان حسین محسنی» به عنوان شهردار منطقه ١٢، «مرتضی رحمان زاده» به عنوان شهردار منطقه ١٣، «وحیدرضا انارکی محمدی» به عنوان شهردار منطقه ١٥ و «حسن رحمانی» به عنوان شهردار منطقه ٢١ پایتخت کشور عزیزمان ایران منصوب شدند.

    همه این شهرداران مناطق، پیش از این و در دوره شهردار قبلی تهران، در مناطق دیگر قائم مقام شهرداری بوده اند. بُعد مثبت این انتصاب ها، باتجربه بودن این شهرداران تازه مناطق و همچنین سابقه حضورشان در بدنه شهرداری هست. محمدعلی نجفی علاوه بر این، روز گذشته در حکمی حمیدرضا قالیباف را به عنوان مشاور شهردار و سرپرست حراست کل شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران منصوب کرد.

    صدور این احکام در حالی است که هم در وعده های انتخاباتی و هم در روزهای بعد از انتخابات، منتخبان شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران هر لحظه از لزوم برگزیدن تعدادی از مدیران زن جهت مدیریت شهری سخن گفته اند. با این حال، آنچه تا این لحظه رخ داده هست، علی رغم وعده های پیشین بود.

    شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در انتصابات جدیدش جهت هیچ زنی حکم نزد ، زنان غایب بهشت

    بر اساس بعضی آمارها، در حدود ٥٠ شهر بزرگ دنیا در گوشه وکنار کره خاکی از خاورمیانه تا اروپا، از آمریکای شمالی تا شرق آسیا و همین طور قاره آفریقا، مسئولیت شهرداری به دست زنان سپرده شده است هست. بغداد، پایتخت کشور همسایه ما عراق و پاریس، مادرید و بارسلون در اروپا، توکیو در ژاپن و واشنگتن در آمریکا، از شهرهایی هستند که همین الان شهرداران زن آنها را مدیریت می کنند. در پایتخت کشور عزیزمان ایران اگرچه لیست امید ٢١ کرسی شورای شهر را با عنوان اصلاح طلبی به دست گرفته اند؛ ولی هنوز از انتصاب حتی یک زن به عنوان مدیر شهری خبری نشده است.

    به جز این، آن طور که اعضای شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در روزهای گذشته مطرح کرده اند، حتی نسبت به سن و سال تعدادی از معاونان منصوب شده است از سوی محمدعلی نجفی هم معترض هستند.

    ٢٠ روز از شهردارشدن محمدعلی نجفی در پایتخت کشور عزیزمان ایران می گذرد و او در این مدت جهت پنج معاون، یک مدیرکل، شش شهردار منطقه و همچنین مدیرعامل و سردبیر مؤسسه

    موضوعی که روز گذشته شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در حاشیه افتتاح نمایشگاه عطر سیب در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این پرسش که نظر شما راجع به به کارگیری سه معاون بازنشسته در شهرداری و اعتراض تعدادی از اعضای شورای شهر چیست، گفت: «دراین باره بعدا اظهارنظر خواهم کرد».

    در همین حال، روز گذشته ناهید خداکرمی، عضو شورای شهر تهران، در گفت وگویی با «شرق» در این رابطه، این طور توضیح داد: «چالش های شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران عمیق و زیاد است و به حدی پیچیدگی در لایه های پنهان مدیریت شهری زیاد است که وقت آزمون و اشتباه را از شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران می گیرد و او به خود اجازه ریسک کردن نمی دهد؛ ولی می شود در خط دوم مدیریتی از زنان و جوان ترها استفاده کنیم و جهت آنها مشاوران و معاونان باتجربه برگزینیم تا از بحران فعلی عبور کنیم. این را هم باید در نظر داشته باشیم که این بسیار زحمت آور است که در کشور از خلاقیت و نوآوری زنان و همچنین جوانان ما استفاده نشود که آنها یا مجبور به مهاجرت بشوند یا افسردگی و دلزدگی سراغشان بیاید».

    شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در انتصابات جدیدش جهت هیچ زنی حکم نزد ، زنان غایب بهشت

    از سویی دیگر، این احکام تازه از سوی شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در شرایطی صادر شده است است که روز گذشته اعضای شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با نجفی در یک جلسه غیررسمی و غیرعلنی حاضر شدند، تا در رابطه با همین موضوع؛ یعنی سپردن امور شهرداری به نیروهای جدید، مذاکره کنند. اگرچه شرح کامل و مفصلی از آنچه در این جلسه گذشتف بیرون نیامد؛ ولی آن طور که بعضی از اعضا اعلام کردند، محوریت مهم بحث و تبادل نظر اطراف استفاده از پتانسیل زنان و جوانان در شهرداری بوده است.

    به عنوان مثال، علی اعطا، سخنگوی شورای شهر پنجم تهران، در رابطه با همین مسئله در اظهارنظری اعلام کرد: «ازجمله مواردی که در جلسه با شهردار مطرح شد، تأکید مجدد اعضای شورا بر استفاده از جوانان و بانوان در مدیریت شهری بود». الهام فخاری، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، نیز راجع به شرح جلسه نجفی با اعضای شورای شهر گفت: «اعضای شورای شهر راجع به انتصاباتی که هفته گذشته از سوی شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران انجام شد، به گفت وگو با شهردار پرداختند و راجع به بهره گیری از ظرفیت زنان و جوانان نیز پیگیر مطالبات خود از شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران شدیم».

    در روزهای گذشته کمپین ها و کارزارهایی جهت تحقق وعده سپردن بخشی از مسئولیت مدیریت شهری به زنان نیز در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … شروع شد و افراد فعال در این کارزارها از لزوم گزینش چند شهردار منطقه از بین زنان توانمند تأکید داشتند.

    تلاش ها جهت سپردن بعضی مسئولیت ها به زنان فقط به مدیریت شهری خلاصه نمی شود. بلافاصله بعد از انتخابات ریاست جمهوری امسال نیز بحث و گمانه زنی های زیادی راجع به احتمال یا امکان گزینش وزیر زن مطرح شد، ولی در نهایت به نتیجه نرسید و مدیر جمهور هیچ وزیر زنی را برنگزید، هرچند او در روز معرفی کابینه تازه خود به مجلس در سخنانی اعلام کرد: «خیلی میل به داشتم سه وزیر زن گزینش کنم، گزینه ها هم مشخص بود، ولی نشد»، ولی خود حسن روحانی یک هفته بعد از انتخابات در ضیافت افطار با فعالان حوزه زنان و خانواده ‏در سخنانی این طور گفت: «بانوان جهت حضور ‏در عرصه های مدیریتی، باید تلاش بیشتری کنند، همان گونه که در علم، تحقیقات و پرسشها سیاسی، ‏حضورشان در جامعه، حضوری خوب و چشمگیر بوده هست. در پرسشها سیاسی و انتخابات، بانوان حضوری پرشور دارند و در ایام انتخابات ‏ما در هر شهری که حضور پیدا می کردیم، حداقل نیمی از شرکت کنندگان در صحبت ها از بانوان بودند. امروز زنان نسبت به آینده خود، حساس هستند و به خوبی تلاش می کنند، ولی ‏برای حضور در رده های مدیریتی، باید تلاش بیشتری کرد. مشخص است خانمی را که در رده های ‏مدیریتی نبوده، نمی توان یک مرتبه در یک رده بالایی از مدیریت قرار داد، بلکه باید قدم به قدم گام ‏برداشت. امروز زنان کشور، گام بلندی را جهت تعالی و دردست گرفتن امور ‏برداشته اند که البته باید با حوصله زیاد این مسیر طی شود، موانع و پرسشها پیش رو قرار دارند، ولی ‏این موانع برداشته خواهند شد».

    در این مدت بعضی تحلیلگران بر این باور بودند این بخش از گفته های مدیر جمهور که تأکید کرد: «خانمی را که در رده های ‏مدیریتی نبوده، نمی توان یک مرتبه در یک رده بالایی از مدیریت قرار داد» را می توان از جمله دلایل عدم گزینش وزیر زن برشمرد، ولی در این شرایط پرسش این است که زنان بالاخره در چه زمینه و عرصه ای امکان آزمودن توان مدیریتی خود و کسب تجربه را جهت رسیدن به رده بالای مدیریتی باید کسب کنند؟

    در شرایطی که نه در سمت وزارت از آنها استفاده می شود، نه هیچ استانداری از میان آنان برگزیده می شود و جهت صدور حکم فرمانداری جهت زنان نیز محدودیت های پرشماری وجود دارد و حتی در جایی مانند شهرداری نیز که امکان استفاده از توان مدیریتی و دانش و تجربه و سلیقه زنان است از آنان استفاده نمی شود، چه زمانی قرار است از پتانسیل زنان در رده های مدیریتی استفاده شود؟

    این در شرایطی است که در روزهای اخیر از گوشه وکنار کشور و حتی از استان هایی که پسوند محرومیت به نام آنها سنجاق شده است هست، خبرهای زیادی از گزینش زنان به عنوان مدیر شورا، دهیار، شهردار یا بخشدار انتشار یافته هست، ولی در جایی مانند پایتخت کشور عزیزمان ایران هنوز هیچ خبری در این زمینه نیست.

    البته پایتخت ٢٢ منطقه دارد و طبیعتا شهردار باید جهت ٢٢ نفر حکم شهرداری منطقه صادر کند. تا این لحظه احکام شش نفر صادر شده است هست، باید منتظر ماند و دید آیا در روزهای آتی جهت این مناطق از بین زنان کسی برگزیده می شود یا خیر.

    ماجرای گزینش نکردن مدیر و شهردار زن جهت شهری مانند پایتخت کشور عزیزمان ایران در شرایطی رخ می دهد که کمتر از یک سال پیش محمدباقر قالیباف با صدور حکمی نرگس معدنی پور را به عنوان شهردار منطقه ١٣ پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزید. او نخستین زنی بود که قالیباف حکم شهرداری منطقه را برایش صادر کرد.

    بر اساس آمارها و اظهارنظرهای رسمی مسئولان، بخش عمده بدنه حامی و رأی دهندگان به لیست امید در پایتخت کشور عزیزمان ایران و دیگر شهرهای بزرگ، زنان و جوانان بوده اند و طبیعتا بخشی از انتظارات و خواسته های آنها گزینش مدیرانی از جنس خودشان جهت مدیریت شهری هست. بااین حال تا اینجای کار هنوز از تحقق این انتظار جهت بدنه حامی جریان اصلاح طلبی که با رأی خود مدیریت شهری کنونی را برگزیدند خبری نشده است.

    اخبار حوادث – شرق

    واژه های کلیدی: ایران | شهردار | مدیریت | مدیریت | شهرداری | شورای شهر | شورای شهر تهران | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار