ابر فاصله گرفتن تفاوت سنی فاصله سن ازدواج

ابر: فاصله گرفتن تفاوت سنی فاصله سن ازدواج زندگی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی نان و نمک با لاریجانی

    خبرگزاری ایلنا در واپسین روزهای دولت یازدهم سراغ عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور رفته هست. گزیده سخنان او در گفت وگو با سعیده امیدی، عباس طهماسبی زاده و سمیرا ع

    نان و نمک با لاریجانی

    نان و نمک با لاریجانی

    عبارات مهم : پرونده

    خبرگزاری ایلنا در واپسین روزهای دولت یازدهم سراغ عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور رفته هست. گزیده سخنان او در گفت وگو با سعیده امیدی، عباس طهماسبی زاده و سمیرا عالم پناه در ادامه می آید.

    نان و نمک با لاریجانی

    * آقای دکتر روحانی با من (برای وزارت کشور) صحبت کردند و صحبت های اولیه شده است هست. ایشان اول باید به جمع بندی برسد و بعد تصمیم خود را اعلام کند… با من از سوی مدیر جمهور صحبت هایی شده است ولی معرفی در اختیار ایشان هست.

    * در این چهار سال تقریبا خودسری هایی را که در گذشته مرسوم بوده نداشتیم.

    خبرگزاری ایلنا در واپسین روزهای دولت یازدهم سراغ عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور رفته هست. گزیده سخنان او در گفت وگو با سعیده امیدی، عباس طهماسبی زاده و سمیرا ع

    *در عنوان (بر هم خوردن صحبت و حمله به) آقای مطهری هم که در اوایل دولت ما رخ داد، سریع برخورد کردیم. همه عوامل را شناسایی کردیم و مستندات را فوری به دادگاه فرستادیم و هنوز هم قوه قضائیه در حال پیگیری آن است.

    * این را که چه کسانی دستور این حمله به نماینده مجلس را داده بودند دادگاه باید پیدا کند و این وظیفه ما نیست. دادگاه در مراحل پیگیری به پرونده باید آمران را پیدا کند. عین همین عنوان قبلا در قم اتفاق افتاده که وقت ما هم نبود. در آنجا به مدیر مجلس با کفش و دمپایی و مهر تعرض شد و هیچ یک از افراد و عوامل آن دستگیر و به دادگاه معرفی نشدند ولی ما در عنوان آقای مطهری این کار را کردیم و این پرونده الان در مسیر پیگیری هست.

    * در ماجرای حمله به سفارت عربستان در ۱۰ روز تمام عواملی را که آنجا بودند، شناسایی کردیم و با همه مشخصات و اسناد به قوه قضائیه دادیم و آنها هم بعضی از این افراد را بازداشت کردند و مدتی هم در بازداشت بودند. الان هم مراحل بازجویی، بازپرسی و کارها قانونی در حال طی شدن هست.

    نان و نمک با لاریجانی

    * من در تماس با استانداری خراسان رضوی اعلام کردم اگر آقای مطهری آمادگی دارد، در همان محل صندلی بگذارید و آقای مطهری روی صندلی بایستد و صحبت خود را انجام دهد که اعلام کردند فضای این کار هم مهیا نیست و قوه قضائیه هم گفته اصلا نمی گذاریم چنین صحبت انجام شود. بعد هنگامی که دادستانی حکم داده مسئله به وزارت کشور مربوط نیست.

    *آن طورکه ما تصور می کنیم رابطه مدیر قوه قضائیه با قضات و دادستان ها یک رابطه حاکمیتی آمرانه نیست. همه قضات استقلال قضائی دارند و به اقتضای شرایط خودشان تصمیم می گیرند ولی ما هرگاه در پرسشها این گونه گیر کرده و به ایشان مراجعه کرده ایم با نظر حسن، دستور پیگیری دادند.

    خبرگزاری ایلنا در واپسین روزهای دولت یازدهم سراغ عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور رفته هست. گزیده سخنان او در گفت وگو با سعیده امیدی، عباس طهماسبی زاده و سمیرا ع

    * از نظر بنده به عنوان وزیر کشور عنوان سفارت عربستان مسئله ای بود که باید باسرعت انجام می شد چون حیثیت بین المللی ما در این رابطه مطرح بود و یک مسئله صرفا داخلی نبود. ما آسیب بسیار زیادی از این عنوان دیدیم. رابطه ما با عربستان بعد از این عنوان به چالش کشیده شد. حمله به سفارت عربستان به خبر اول دنیا تبدیل و به ضرر ما شد. جهت همین اعتقاد دارم پیگیری به پرونده حمله به سفارت عربستان باید سرعت پیدا می کرد.

    *حدود هفت استاندار احضار شده است اند. اینکه می گویم حدود هفت استاندار جهت این است که هر چند روز یک بار یک استاندار دیگر به احضارشده ها اضافه می شود.

    نان و نمک با لاریجانی

    *طبق آنچه معاونت حقوقی بنده پیگیری کرده، آمار احضار مدیران استانی ما اعم از استاندار، فرماندار و بخشدار حدود ۶۲ یا ۶۳ مورد هست. حدود ۴۰۰ فرماندار و دو هزار بخشدار داریم و ۶۰ نفر احضار شده است اند.

    *کیفرخواست یکی از همکاران ما این است که با ماشین برابر یک ستادی ایستاده و با دوستان حاضر در آن ستاد احوال پرسی کرده و همین به عنوان تخلف تلقی شده است است یا یکی از استانداران رفته در جایی صحبت کرده که تصویر آقای روحانی هم از قبل از انتخابات در آن سالن بوده است و الان هم وجود دارد ولی می گویند این صحبت به همین علت تبلیغاتی بوده هست. هنگامی که ما می آییم در رسانه ها مطرح می کنیم استانداران را احضار کرده ایم و کیفرخواست جهت آنها صادر شده، گویی جانی قاتل، سارق و قاچاقچی را احضار کرده ایم.

    *دولت روحانی دولت اعتدال هست، نه دولت اصلاح طلب است و نه دولت اصولگراست؛ بنابراین هنگامی که ایشان بنده را در وزارت کشور گزینش کردند به من گفتند فراموش نکن افرادی را که می خواهی به عنوان مدیران خود گزینش کنی حتما باید تفکر اعتدالی داشته باشند.

    * فرماندار پایتخت کشور عزیزمان ایران از وقت آقای احمدی نژاد مانده است من همان وقت هم اعلام کردم که فرماندار پایتخت کشور عزیزمان ایران را خودم به شخصه می شناسم و ایشان در صداوسیما مدیر بنده بوده هست. ایشان انسانی کاملا متدین و خوب است و گفتم با شناختی که از ایشان دارم می دانم مدیر متدین و معتدلی است و برنامه آقای روحانی را هم قبول دارد.

    * راجع به جابه جایی استانداران هیچ وقت تحت فشار نبودم.

    * ایشان هرگاه احساس کند در انجام وظیفه خود کوتاهی کرده ام، وظیفه شرعی اش است که من را عوض کند. چون باید در این مورد در پیشگاه خدا پاسخ گو باشد. اگر روزی احساس کند که ضعف دارم و مدیران دیگر نیرومند تر و توانمندتر هستند، اگر عوض نکند پیش خدا حجتی ندارد.

    *وزیر کشور هیچ نقش آمریتی در شورای امنیت کشور ندارد. همین طور هم مدیر جمهور نقش آمریتی بر اعضای شورای عالی امنیت ملی ندارد. در این جایگاه ها بحث اقناعی است و یک عنوان باید مطرح شود و روی آن استدلال شود و جمع بندی صورت گیرد و تصمیم گرفته شود. نقش استاندار هم در شورای تأمین که نماینده قوه قضائیه و فرمانده سپاه در آن حضور دارند، آمرانه نیست و حتما به مراحلی نیاز دارد.

    * به کار گیری عنوان معامله راجع به حضور من در دولت کاملا توهین هست.

    * لاریجانی راجع به حضورم در وزارت کشور «اصرار» هم نداشت.

    * من مطلع هستم که توصیه لاریجانی به زنگنه این بود که در این شرایط کشور حتما بماند و اتفاقا پیگیر این مسئله هم بودند و حتی به من هم گفتند مواظب این وزرای خوب کابینه باشید که حتما باقی بمانند یا راجع به آقای هاشمی هم اصرار به ماندنشان داشتند. این با معامله تفاوت می کند. آقای لاریجانی فارغ از اینکه مدیر مجلس هست، فرد توانمند و دلسوزی است و نیروها را به خوبی می شناسد.

    * آقای لاریجانی هم به عنوان یک فرد توانمند و قابل اعتماد می تواند به آقای روحانی فهرست بدهد.

    *تقریبا ماهی یک بار با ایشان (علی لاریجانی) ملاقات می کنم.

    *آقای لاریجانی یک صورت شاخص سیاسی است و ظرفیت بروز و ظهور در جایگاه ریاست جمهوری را هم دارد و فردی وزین و توانمند هست. جهت همین هم در تحلیل ها این مسئله مطرح است که شاید ایشان در انتخابات آینده حضور داشته باشد، ولی از طرفی هم مثل ایشان ۲۰ نفر دیگر چنین ظرفیت هایی را دارند و خدا را شکر نیروهای پرورش داده شده است انقلاب ما بسیار زیاد هست؛ به گونه ای که شاهدیم هر دوره چه تعدادی جهت عضویت در این انتخابات مراجعه می کنند.

    *علی لاریجانی در روند رأی اعتماد من مداخله نکرد.

    * هر وقت در صحن مجلس مورد سؤال بودم، آقای لاریجانی مدیر مجلس نبوده و اگر هم ریاست را برعهده داشته، صحن را ترک کرده و کار را به نواب خود سپرده هست. عمدا این کار را می کند که بعدا متهم نشود و جهت اینکه بعضی خیال نکنند لاریجانی جلسه را به گونه ای اداره کرده که طرفداری من را بکند.

    *۱۷ سال است من با ایشان رفاقت کردم و نان و نمک یکدیگر را خورده ایم و هیچ ابایی از بیان این رابطه ندارم و به همین نسبت هم همین رابطه را با روحانی دارم.

    *کمکی که شورای نگهبان در انتخابات به بنده کرده هست، واقعا باید تحسین کرد و مورد نیاز است همین جا از این بابت تقدیر کنم.

    * درست یک هفته بعد از انتخابات، نزد آقای روحانی رفتم و به ایشان قسم دادم که بینی وبین الله اگر فردی را نیرومند تر و مطمئن تر از من بدانید و رفاقت و دوستی با من موجب شود من را برندارید، حجتی در پیش خدا ندارید و آماده هستم وزارت کشور را تقدیم کنم.

    *برداشت شورای نگهبان راجع به مینو خالقی مناسب نبود.

    *در اصفهان هیچ کسی از هیئت نظارت و هیئت اجرائی آن را جهت زن خالقی امضا نکردند؛ بنابراین اعتبارنامه ای نبود که من آن را امضا کنم.

    البته در مجلس هم پیگیری هایی شد. در مجلس استفساریه رأی آورد؛ ولی شورای نگهبان آن را رد کرد. خب آقای مطهری عزیز هم می توانست این را از طریق شورای نگهبان پیگیری کند. زن خالقی هنوز هم حضور دارند. ای کاش با او هم صحبت کنید و از او بپرسید عملکرد وزارت کشور دراین باره چگونه بوده هست.

    از نظر من به عنوان وزیر کشور، حق زن خالقی این نبود ولی باز هم از نظر تفسیری، مسئولیت با شورای نگهبان هست.

    در حدی که در چارچوب وظایفم باشد، مسئله حصر را پیگیری می کنم.

    ممنوع التصویری آقای خاتمی در جلسات شورای عالی امنیت ملی مطرح نشده و به تصویب هم نرسیده هست. ما در شورای عالی امنیت ملی به هیچ عنوان چنین مصوبه ای نداشتیم.

    حداقل با قاطعیت می گویم از زمانی که من در شورا بودم، این مسئله مطرح نشده هست.

    آقای آملی لاریجانی راجع به اصل برائت مسئله ای را گفتند که برداشت من طور دیگری بود که به تازگی هم آقای روحانی همین برداشت را مطرح کردند. آقای آملی لاریجانی هم گفتند از نظر ما برائت از منظر حقوقی اینکه شما می گویید؛ نیست ما هم گفتیم اگر استاد این کار شمایید، ببخشید به هرحال شما آن طرف نشستید و قدرت دست شماست و ما هم تابع هستیم (خنده). من به عنوان وزیر کشور اگر به نظری برسم ، همان نظر خودم را اعمال می کنم چون باید در برابر اعمالم پاسخ گو باشم. ممکن است شما صد بار بگویید نظر من درست نیست؛ ولی من نظر خودم را انجام می دهم.

    پیداشدن دستگاه شنود در منزلم اصلا صحت ندارد و من شایعات را بارها تکذیب کردم.

    پرونده املاک نجومی پیگیری شد و گزارش تهیه کردیم و آن را جهت مدیر جمهور و قوه قضائیه فرستادیم.

    پیگیری ما به این معنا نیست که قوه قضائیه به حرف ما گوش کند. این قوه هم بر اساس مستندات و گزارش های دریافتی خود عمل می کند.

    راجع به پرونده قتل آتنا اصلانی از روز اول به نیروی انتظامی دستور پیگیری دادم و نیروی انتظامی هم باسرعت عمل کرد و قاتل را پیدا کردند و به قوه قضائیه تحویل داده شد. هنگامی که پرونده به قوه قضائیه تحویل داده می شود، خود خانواده آن فرد و وکلای آنها مسئول پیگیری عنوان هستند.

    اخبار سیاسی – شرق

    واژه های کلیدی: پرونده | لاریجانی | قوه قضائیه | پرونده قتل | دولت روحانی | دکتر روحانی | علی لاریجانی | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار